مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-23اقتصادي

بسته خبری حوادث در خراسان جنوبی| کشف 10 میلیارد کالای قاچاق و دستگیری سارقان


رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از اجرای طرح 48 ساعته با محوریت مقابله با قاچاق کالا وارز خبر داد و گفت: در این طرح 24 دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال توقیف شدند.

- خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی؛ سرهنگ جواد بخشی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از اجرای طرح 48 ساعته با محوریت مقابله با قاچاق کالا وارز خبر داد و گفت: در این طرح 24 دستگاه خودرو حامل انواع کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال توقیف شدند.

وی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، طرح مبارزه با قاچاق کالا را به مدت 2 روز در سطح استان اجرایی کردند.

بخشی بیان داشت: مأموران با انجام ایست و بازرسی های مقطعی و کنترل محورهای مواصلاتی در سراسر استان خراسان جنوبی به 24 دستگاه خودرو نیز مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از خودروها، انواع کالای خارجی قاچاق کشف کردند و ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر10 میلیارد ریال برآورد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری حوادث در خراسان جنوبی| کشف 10 میلیارد کالای قاچاق و دستگیری سارقان

بسته خبری حوادث در خراسان جنوبی| کشف 10 میلیارد کالای قاچاق و دستگیری سارقان